Wednesday 21 December 2011

BIOCERUM : FACE BEAUTY SERUM

FORMULASI DARI FRANCE:
- Halal
- mendapat kelulusan dari KKM
- Tiada chemical merbahaya
- based on nature & water
- mudah digunakan
- bersih & suci
- tiada pengelupasan

 An effective serum formulated individually to repair and improve skin firmness, helps skin to calm and relaxes, increase skin hydration and promotes smoothness for more radiant look. Reduce the appearance of brown spot while fading the appearance of fine lines and wrinkles.


BIOCERUM merupakan serum yang bertindak merawat, melindungi & mencegah penampilan penuaan kulit wajah dalam 12 malam sahaja.

Apabila usia meningkat, keberkesanan mekanisme pembaikan dan pembaharuan agak berkurangan, menyebabkan sel-sel menjadi tua. Anda boleh memberi rangsangan kepada mekanisme pembaikan semula jadi kulit yang merosot dengan Serum Muka BIOCERUM.

Pembaikan ketara dilihat pada kulit dari segi KEHALUSAN, PENGHIDRATAN, GARIS-GARIS HALUS dan KECERAHAN. Pakai selama 12 malam dan ulang penggunaan bila-bila masa kulit anda memerlukan pembaikan & penyenggaraan seterusnya.

BIOCERUM (Rejuvenate Signature Course)

Rejuvenate Signature Course (formulated in France) daripada Biocerum merupakan satu set lengkap serum yang telah diformulasikan mengikut keperluan kecantikan masakini. Ianya mudah digunakan, bersih, suci dan telah mendapat kelulusan daripada Kementerian Kesihatan Malaysia. Serum-serum keluaran Biocerum selamat digunakan dan amat berkesan merawat masalah kulit wanita. Ia melindungi kulit daripada iritasi, membekalkan keperluan vitamin C, mengurangkan bintik-bintik hitam, membaiki tona warna kulit dan menghilangkan garis halus penuaan untuk menjadikan kulit tampak lebih segar, anjal dan berseri.

Fungsi mengikut jenis dan cadangan penggunaannya yg teratur dapat menghasilkan keputusan yg dikehendaki.. Terdapat 4 jenis serum pelbagai fungsi yg perlu dipakai ikut aturannya.. Setiap hari berbeza serum dan hanya pakai pada waktu malam sahaja..


a complete course in a BOX

(,") cara pakainye begini (",)
1. HARI PERTAMA
- buka n pakai SOOTHING n NIGHT REPAIR serum &­ ­ pakai separuh shj­ ­

2. HARI KEDUA ­
- pakai REVIVE C serum­ ­ & pakai separuh shj ­ ­

3. HARI KETIGA 
- pakai FAIR COMPLEX serum­ & pakai separuh je­ ­

4. HARI KE EMPAT
- pakai GOLD serum & pakai separuh je­ ­

5. HARI KELIMA
 - ulang balik pakai yg separuh lagi soothing tuuu yg step pertama tu


Advertisement in Berita Harian on 16 April 2011


Pengesahan kepada Kelulusan Kementerian Kesihatan adalah seperti dilampirkan. Biocerum Rejuvenate Signature Course adalah produk yg bersih, suci serta selamat digunakan. Yang lebih utama, ianya amat berkesan dan menjimatkan kos.


Hari Pertama - Soothing and Night Repair Serum

Memperbaiki kuli muka dari dalam dengan cara merawat dan melindungi kulit daripada iritasi akibat terlalu lama terdedah kepada kekotoran persekitaran dan juga pancaran matahari. Berfungsi melembapkan permukaan kulit sekaligus merawat masalah kulit kering. Menenangkan dan turut merehatkan kulit ketika sedang nyenyak tidur.

Hari Kedua - Revive C Serum

Diformulasikan dengan vitamin C untuk membekalkan keperluan vitamin kepada sel kulit. Ia menghidratkannya dan membantu proses penghasilan sel kulit baru untuk wajah yg lebih segar, cerah serta berkilau. Kini, tidak perlu lagi mendapatkan suntikan dengan kos bayaran yg tinggi.

 Hari Ketiga - Fair Complex Serum

Bertindak menangani masalah kulit kusam pada wajah dengan meratakan tona kulit yg tidak sekata dan menyerlahkan kecerahan setiap inci wajah dengan kilauan yg menawan.



Hari Keempat - Premium 24k Gold Serum
Dengan formulasi emas 24 karat bertindak menghasilkan kolagen yg dapat membantu memperbaiki sel kulit yg rosak dan menjadikan tekstur kulit lebih anjal dan gebu. Ia juga dapat mengurangkan tanda-tanda pramatang penuaan kulit seperti garisan halus serta kedutan. Hasilnya kulit akan terasa lebih anjal, lebih cerah dan awet muda sentiasaa.


TESTIMONI 



testimoni AFTER 2MONTHS using BIOCERUM..kulit tak kusam dan berseri - seri ..CUNNN kan..tak pyh bedak pon ok ;)
 NAK ORDER ?? call or sms : 017 -9039439 / 019-2468494 (dira)

No comments:

Post a Comment